luni, 14 octombrie 2013

Ziua Internațională a Eșecului

În data de  13 octombrie se sărbătorește ziua internațională a eșecului. Interesant, nu mai auzisem până acum de această zi, însă mă bucur că ea există. De ce? Pentru că așa cum se spune interesant nu este succesul în sine cât drumul parcurs către reușită. Iar acest drum este de obligatoriu presărat cu obstacole, capcane, suișuri și coborâșuri care de multe ori par imposibil de trecut.

Eșecul este parte din viața noastră. Nu suntem perfecți și vrem sau nu vrem mai și greșim. Uneori din neștiință, alteori din neatenție. Dar din greșeli învățăm, făcând greșeli devenim mai buni. Și apoi, greșeala este dovada că am încercat să facem ceva nou.

Nu este greșit să greșim. Nu trebuie să ne fie teamă că greșim. Nu trebuie să ascundem dacă greșim. Important este să înțelegem că am greșit, cu ce și de ce am greșit, să ne corectăm și nu mai repetăm greșeala. Nu este nimic mai greșit decât să ne oprim din drum doar de teama de a nu greși. Nu este nimic mai greșit decât să trăim cu regretul că ne-am oprit din drum pentru că ne era teamă să nu greșim.

Mesajul meu este simplu. Învingeți-vă teama că e posibil să greșiți și încercați, chiar dacă veți greși. Nu vă descurajați. A doua oară, a treia oară, sigur va fi mult mai bine. Doar nu vă opriți din drum.

2 comentarii:

  1. Trebuie sa iei ce e mai bun din tot ce ti se intampla, chiar si din greseli. Eu gresesc enorm dar tocmai greselile mi-au condimentat viata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu gresesc, pentu ca a gresi este omeneste. Sunt insa persoane in jurul meu pentru care a gresi este egal cu un pacat capital (poate exagerez putin, dar asta e adevarul). Si pentru aceste persoane a recunoaste o greseala facuta este o rusine care nu poate fi indurata. Daca ma gandesc bine, chiar imi este mila de aceste persoane. Nu stiu sau nu vor sa se accepte asa cum sunt...ce trist.

      Ștergere