sâmbătă, 5 octombrie 2013

Perspective

Un arhitect poate vorbi ore întregi despre perspective, despre unghiuri, despre distanțe, despre axe, despre adâncime, despre suprafețe plane sau despre imagini tridimensionale. Un fotograf poate vorbi ore întregi despre perspective, despre imagini, despre lumină, despre umbre, despre corpuri apropiate sau depărtate, despre obiectiv sau despre lentile. Un tânăr absolvent poate vorbi ore întregi despre perspective, despre pregătirea profesională, despre posibilități de dezvoltare, despre șanse de realizare, despre visuri, despre orizonturi.

Eu vă vorbesc despre perspectivă, despre felul în care văd eu lucrurile, despre felul în care înțeleg eu ceea ce se întâmplă în jurul meu, despre viziunea mea, despre punctul meu de vedere, despre ce îmi place și despre ceea ce iubesc, despre ce îmi displace sau despre ceea ce disprețuiesc, despre momente de neuitat, despre ceea ce simt, despre visele mele, despre ce mi-aș dori să se întâmple, despre tot și despre toate. Și știți de când? De 100 de zile. O sută de zile, o sută de articole, o sută de stări, o sută de idei, sute de ore, mii de aprecieri, zeci de mii de cuvinte.

Am scris pentru mine dar am urmărit cu atenție și reacțiile voastre. Am primit cu drag aprecierile voastre și mi-am însușit și criticile voastre. Urmărind reacțiile și comentariile voastre am reușit să văd ce vă place sau ce nu vă place să citiți, am văzut la ce reacționați și la ce rămâneți indiferenți, am văzut cu ce rezonați, cu alte cuvinte am văzut și perspectiva voastră. Mă interesează punctul vostru de vedere pentru că el mă ajută să îmi corectez greșelile, mă ajută să mă dezvolt, mă ajută să fiu mai bună.

Vă mulțumesc pentru că citiți articolele mele și așa cum scriam și în articolul cu numărul 50, vă încurajez să îmi transmiteți opiniile voastre sincere cu privire la subiectele postate sau la modul în care subiectele sunt abordate. Sunt curioasă deopotrivă dacă vă plac sau displac anumite postări. Îmi plac laudele, însă de învățat, învăț din critici. Așa că, simțiți-vă liberi să comentați atunci când aveți ceva de spus. Voi fi mai mult decât onorată să le primesc.

Vă îmbrățișez cu drag, Carla

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu