duminică, 6 octombrie 2013

Duminica perfectă

Duminica este ziua perfectă pentru întreaga familie și una din zilele mele preferate din săptămână. Îmi place pentru că este o zi liberă în care pot petrece mai mult timp împreună cu familia mea, o zi în care putem lenevi mai mult în pat dimineața, o zi în care nimic nu ne stresează, o zi în care putem face tot ce dorim fără să ne gândim la ziua de mâine.

Azi e o astfel de zi, una din puținele duminici în care soțul meu este liber. Un motiv în plus să consider ziua de azi ca fiind perfectă. Și vremea de afară ajută pentru că după o săptămână geroasă, avem parte de o zi cu soare și temperaturi de 14 grade. Nu-i rău deloc, aș spune, pentru o zi de octombrie.

Ziua a început lin, cu puțină joacă dimineața, puțină franceză cu fiul meu, acum pregătim prânzul și în curând va veni și ora mesei. Azi pregătim mâncarea preferată a lui Garfield, lasagna, așa că mă aștept să guste măcar puțin și mofturosul de fiu-meu. Ce mai avem în plan pentru azi? După prânz, puțină odihnă și apoi ne vom bucura cu toții de cel mai frumos moment al zilei: după-amiaza.

Iar într-o după-amiază de duminică, ne place să ne uităm la un film. Probabil o comedie romantică apoi puțină muzică, un spectacol de acrobație oferit de junioara și apoi vom redeschide atelierul de creație, preferatul copiilor. Știu deja de săptămâna trecută la ce să mă aștept după o oră de pictură, încă o oră de curățat în urma micilor artiști, dar nu contează. Vreau ca duminica să fie perfectă și pentru puișorii mei, nu doar pentru mine.

Asta este pentru mine duminica perfectă. Și de aceea iubesc eu duminica. Și asta vă doresc și vouă, indiferent ce planuri aveți, să aveți parte de o duminică perfectă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu