duminică, 1 septembrie 2013

Ultima zi de vară, prima zi de toamnă

Calendaristic azi este prima zi de toamnă. Este duminică și vremea a fost superbă. Cu temperaturi care nu au depășit 25 grade, cu un soare moderat, a fost o zi perfectă pentru plimbare, pentru întâlniri cu prietenii, pentru orice activități petrecute în aer liber.

Și exact asta am și făcut. Am profitat de vremea excelentă și am petrecut un sfârșit de săptămână de neuitat. O plimbare cu copiii la grădina zoologică, o întâlnire cu prietenii pe care nu i-am mai văzut de patru luni, o întâlnire cu familia extinsă sunt rețeta perfectă pentru a petrece ultima zi de vară și prima zi de toamnă. Am început ziua de sâmbătă la gradina zoologică. Nu este ea cea mai grozavă grădină pe care am văzut-o, însă pentru copiii a fost extraordinar. În special pentru junioara care alerga entuziasmată de la o cușcă la alta arătându-mi și mie ”ma” (adică animalele) pe care le vedea. Mi-a arătat cu deosebit interes, ca un ghid foarte experimentat un ”us” (ursul brun), ”ca” (niște ponei drăguți cărora le-a spus cai), ”pua” (iepurașii săltăreți). Cel mai mult i-au plăcut niște ieduți care țopăiau și behăiau cu glasul lor pițigăiat. Și trebuie să recunosc că și mie mi-au plăcut ieduții aceia.

Apoi am avut bucuria de a ne reîntâlni cu prietenii. Întâlnirile noastre au fost întotdeauna plăcute dar din păcate nu atât de dese precum erau în alți ani. Dar nici nu este de mirare, pentru că aproape toți avem câte doi copii și o întâlnire cu toată lumea trebuie atent planificată și programată cu mult timp înainte. Au trecut de mult vremurile când cu un apel telefonic în jumătate de oră toți puteau răspunde prezent unei invitații la vreo petrecere.

A urmat și o întâlnire cu familia extinsă. Și când spun extinsă mă refer la bunici, unchi, mătuși, verișori, verișoare și copiii acestora, astfel că ușor s-au strâns aproape douăzeci de persoane. Gălăgie, țipete, râsete, povești, cafea, sucuri toate combinate cu miros îmbietor de pizza făcută în casă (unde eu am fost bucătarul) asta a fost ziua de duminică. Am lucrat ceva ținând cont că am pregătit vreo opt bucăți de pizza maxi (inclusiv frământat aluatul), însă a meritat efortul văzându-i pe copii că nu se mai săturau mâncând.

Un sfârșit de săptămână plin de activități în aer liber. Îmi pare rău că nu am avut timp și pentru spectacolul pentru copii din Parcul Rozelor. Poate altă dată. Iar acum, că începe toamna, mă gândesc la ce urmează. Începe școala. Off, ce repede a trecut vara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu