miercuri, 28 august 2013

Închis ... lipsă de inspirație

Azi e mai greu ca oricând și nu înțeleg de ce. Nu îmi iese nici o frază, cuvintele nu se leagă, așa că am hotărât ca azi să închid din lipsă de inspirație. Am mai trecut de câteva ori prin asta până acum, însă din fericire aveam pregătite câteva materiale de rezervă. Acum însă nu am pregătit nimic în avans. Au fost zile în care am scris trei materiale într-o singură zi, pe când azi... Ce avea ziua aceea în plus față de cea de azi? Cum ce? Inspirație.

Cum e și cu inspirația asta. Azi cuvintele curg șiroaie, mâine liniște de mormânt. Oare cum merge treaba cu muza? Există oare o zână muză care face precum Moș Crăciun, trece în vizită câte puțin pe la fiecare la intervale regulate de timp? Ar fi o explicație bună pentru lipsa de inspirație. Sau poate pentru fiecare dintre noi se naște câte o muză prin cine știe ce ritual secret în cine știe ce moment? Dacă este așa, muza joacă feste uneori, cred că îi place mult jocul de-a v-ați ascunselea. Și asta explică lipsa temporară de inspirație.

Oricum ar fi, acum înțeleg. Nu este vina mea că azi nu mă simt în largul meu scriind. Este vina muzei. A plecat pe undeva. O aștept să se întoarcă. Sper să nu fi plecat în vacanță. Așa că, până când revine muza, eu am închis ... din lipsă de inspirație. Sper că nu îmi duceți dorul. Ba nu, să reformulez: Sper să îmi duceți dorul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu